Waarom trillen mijn benen na seks?

Ik heb altijd na seks dat mijn benen heel erg gaan trillen. Soms duurt dat echt een half uur ofzo en dan kan ik niet eens staan.. Dat is best vervelend, weet iemand hoe dit komt en of er evt een oplossing voor is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
82.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je man of vrouw?
Kimath
13 jaar geleden
Ligt er aan welk standje je hebt gedaan, als je als vrouw bovenop zit, gebruik je je beenspieren nogal.
Cryofiel
13 jaar geleden
Dan is de oplossing dus: vaker sex! (Ofwel: beenspiertraining.)
Kimath
13 jaar geleden
goeie oplossing, en nog leuk ook :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben een meisje trouwens (16 jaar)

Antwoorden (4)

Ja, het heeft te maken met de spieren die je gebruikt.. Tijdens de daad zelf merk je er niet veel van maar daarna gaat alles weer ontspannen.. Probeer dus eens een standje te doen waarmee je die beenspieren niet gebruikt:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat je je beenspieren flink gebruikt tijdens de seks, en dat je daarna een reactie krijgt: de boel moet eerst weer goed ontspannen voor je de spieren weer kunt gebruiken.
Het kan ook zijn dat je zo klaarkomt dat (een deel van) je lijf een tijdje de draad kwijt is.
Of misschien is het een soort natuurlijke reactie: seks is eigenlijk bedoeld voor de voortplanting, en als een vrouw na de daad een tijdje blijft liggen, is de kans op bevruchting groter dan wanneer ze gelijk gaat lopen.
Het is in elk geval niet ongewoon en niet gevaarlijk, alleen maar een beetje lastig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien heb je het wel heel erg lekker gevonden en is het van opwinding.
groetjes John
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is door een belasting van je beenspieren die je tijdens de sex in een houding houdt die je niet dagelijks gewend bent. Bv staan met een beetje gebogen knieen. Ga bv maar eens tegen een deur staan en zak dan door je knieen tot een " zittende" houding. Je zal zien dan binnen een paar minuten je benen enorm gaan trillen. Tijdens de sex merk je daar weinig van omdat je gedachte zich concentreert op de sex en merk je dus niet van de extra belasting die je wel zou merken als je je concentreert op je been spieren als je ze belast zonder er sex bij te hebben.