Hoe diep is de vagina?

Als je heel groot geschapen ben is het dan mogelijk dat de vagina te kort is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
118.8K
zondag
13 jaar geleden
Ja en daar kan ik je een verhaal over vertellen als bewijs. Een Syrische vriend van mij en ik kwamen met een Arabier in aanraking van wie het paspoort gestolen was. Dit was in Bulgarije. Hij had iemand nodig die Engels sprak om langs de ambassades te gaan voor documenten van de landen waar hij doorheen moest met zijn auto om weer thuis te komen. Op die tocht van ambassade naar ambassade beklaagde hij er zich tegenover ons over dat hij niet in staat was een vrouw aan zich te binden daar hij zeer groot geschapen was. Alle vrouwen hielden het na 1 nacht voor gezien volgens zijn zeggen omdat het teveel pijn deed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bewijs? Een opschepper die zijn onvermogen om relaties aan te gaan wijt aan hoe ongelofelijk groot hij wel niet geschapen zou zijn? Grapje toch zeker?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Te lang is het probleem niet, kan ik je melden. Je apparaat hoeft er niet helemaal in. De breedte (dikte) kan wel problematisch zijn.

Het beste antwoord

Hier zie je een filmpje.
Met allerlei suggesties varierend van 4 cm tot 25 cm.

Kijk wel het hele filmpje af want aan het eind is een deskundige die vertelt dat de vagina de lengte heeft van de wijsvinger, dus gemiddelde lengte is 7 - 8 cm.

Maar al dat materiaal is oprekbaar. Er moet tenslotte wel een baby door kunnen.

http://www.gezondheidsplein.nl/topic/3584/Hoe-diep-is-de-vagina.html

Toegevoegd na 2 minuten:
De diepte van je vagina varieert dus.
In rust, dus zonder opgewonden te zijn, ongeveer 8 cm. Als je opgewonden raakt, wordt zij (vagina is vrouwelijk) langer, tot wel 14 a 16 cm.
Een tweede is dat de vaginawand rekbaar is, dus bij te diep stoten zal zij dat wel voelen, maar het kan niet scheuren oid.
Vrijen is per definitie iets wat je - zeker de eerste keer - heel voorzichtig doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
duidelijker kan ie niet volgens mij
plusje erbij
Kristal
13 jaar geleden
Ja, helder +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt +

Andere antwoorden (5)

De diepte van de vagina verschilt per vrouw, maar is meestal tussen de 15 en 22 cm. Dus het zou kunnen dat een vagina te kort is, als een man erg groot geschapen is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke bedankt!! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe kom je daar bij mymelodie?
Bronnen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
15/22 is echt kort Ik had minimaal 30 verw8t de meeste mannen hebben een geslacht boven de 15 dus en 22cm vind ik nogal klein ook voor een jongens geslachtsdeel zou vast dieper zijn :o
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, 22 centimeter nogal klein voor een 'jongens geslachtsdeel'? Ik zou hem nog eens nameten, Dogac7o. 15 centimeter is al bovengemiddeld en groter dan 22 cm komt slechts bij 1 op de 10.000 mannen voor. Zit jij aan de 'minimaal 30' dan zou ik als ik jou was onmiddellijk een carrière in de porno beginnen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Penis#Lengte En lieve schat: Ongeloofwaardige leugens over de lengte van je geslachtsdeel maken geen indruk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het over de diepte van de schede tijdens de daad, want daar gaat het hier om (momopoyolo)!! En met erg groot geschapen neem ik aan dat het hier om een uitzondering gaat en niet om een doorsnee groot geslachtsdeel!
Cryofiel
13 jaar geleden
Waarom zou een extreem groot geschapen man hem er persé *helemaal* in moeten stoppen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat zou ik ook niet weten, ieder zijn ding toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
SuzyQ: geef nou toe, je komt toch weinig jongens tegen die beginnen met 'ik ben een grote lul'- daarom zeggen ze dat ze die HEBBEN.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahaha geweldig
Nee, de vagina is echt niet te kort, maar wat wel kan bij seks tussen man en vrouw, is dat de penis tegen de baarmoederwand aankomt, wat onprettig of pijnlijk kan zijn. Dan is het een kwestie van standjes zoeken waarbij dat niet gebeurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt me niet dat de vagina te klein zou kunnen zijn, want volgens mij loopt de vagina door naar de baarmoeder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okééé... Zo werkt het dus niet. De opening van de baarmoedermond is ongeveer zo groot als een speldenknop. Tenzij je een kind aan het baren bent, kan een penis echt niet doorstoten tot in de baarmoeder. En als je wel een kind aan het baren bent, heb je daar even niet zo gek veel behoefte aan.
Voor de schede is 10 cm een normale maat.
Daar zit echter een variatie in.
mannen die dus zwaar geschapen zijn moeten VOORZICHTIG zijn tijdens de sex en mogelijk standjes vermijden waarbij diepe penetratie mogelijk is.
Je hoort als man voorzichtig te zijn dat je niet hard tegen de cervix (baarmoedermond) aan stoot, omdat dat pijn kan doen en zelfs schade kan veroorzaken.
Het moet niet zo zijn dat je als zwaar geschapen man denkt dat iedere vrouw de lengte aan kan.
"Weest dus voorzichtig" betekent meer dan alleen een condoom gebruiken.
Het moet wel voor allebei leuk zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens wikipedia is de vagina 8 tot 10 centimeter diep.
Daarna kom je al bij de baarmoeder uit!
Sommigen mensen denken wel dat het dieper is, omdat het allemaal wel erg rekbaar is natuurlijk, dus als je voorzichtig ben, krijg je er best nog flink wat meer lul in. Zeker na een tijdje zal het steeds makkelijker gaan.
Overigens, door de ronde vormen van beide lichamen, en afhankelijk van het standje, zal je gewoonlijk niet heel je penis er in krijgen.