Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als mijn vriend met mijn clitoris speelt gaat dat voor heel even, maar erna begint dat pijn te doen. Is dat normaal?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Simpele regel bij seks: wat niet prettig voelt, is niet goed.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Nee. Dit is niet normaal. Zorg je voor voldoende glijmiddel ed? Is hij redelijk voorzichtig?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk schuurt het dan, als je geen glijmiddel bij de hand hebt doet een beetje spuug ook wonderen!

Toegevoegd na 12 minuten:
en, bedenk ik me opeens ook, iedereen is anders, de één wordt helemaal wild als je aan zijn oorlelletjes friemelt, en een ander wordt er kriegel van. Het is natuurlijk niet gezegd dat je het fijn MOET vinden, misschien kan hij een plekje ernaast zoeken om mee te spelen. Zoals ik in mijn opmerking ook zette, het is en blijft toch een teer onderdeel (daarom dacht ik opeens aan die oorlelletjes, is misschien wel vergelijkbaar)
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Dat is niet de bedoeling dat het zeer doet. Probeer eens heel voorzichtig te doen, misschien duwt hij wel net iets te hard. Heel zachtjes aanraken heeft ook al effect.
Of hij kan het met zijn tong proberen, dat is vaak wat zachter dan met de vingers.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Hij kan niet voelen, hoe stevig hij jou mag/kan masturberen. Jij zal dat dus aan moeten geven, net zoals hij aan moet geven hoe stevig jij zijn eikel mag/moet bewerken. Dit is een leerproces, dat vooral in het begin veel toewijding van jullie beiden vergt.
Succes.

Toegevoegd na 1 minuut:
mag/moet mag ook mag/kan zijn.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Hoe is het , als je zelf je clitoris streelt? Gaat het dan ook pijn doen?
Want het is gewoon heel belangrijk, dat je voor jezelf ontdekt, wat je wél lekker vindt, en wat minder. Alleen zó kan je hem vertellen, hoe je graag wilt, dat hij je streelt.

Ik was, toen ik zo'n 19 was, nog nooit echt klaargekomen - ik wist gewoon niet wat het was. Ik had een wat oudere, hele lieve vriend in die tijd, die er een beetje wanhopig van werd, dat ik hem niet kon vertellen, wat hij moest doen. Hij zei toen op een keer, dat ik het echt voor mezelf moest ontdekken. Dus : zo gevraagd, ik gedaan, en er ging een wereld voor me open......en het werd een heel stuk leuker, gezelliger en lekkerder voor ons na die eerste byzondere avond. Ik ben hem nog steeds heel erg dankbaar voor zijn tip!!!

Dus ga eens lekker op ontdekkingsreis bij je eigen lijf.
Zo weet je beter, hoe je hem kan helpen het heel fijn voor jou te maken. Want hij speelt met jou en met je clitoris om het lekker voor jou te maken, toch??
Dus zorg, dat je hem wat aanwijzingen kunt geven waar jullie allebei een heleboel plezier van kunnen hebben ;-)))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding