Is het normaal dat je misselijk wordt als je sperma hebt ingeslikt?

Toegevoegd na 39 minuten:
't Is meerdere keren voorgekomen. Ik vond de smaak niet smerig: ik vond het eigenlijk geen smaak hebben, 't trok alleen een beetje aan m'n kaak: hetzelfde gevoel als je iets zuur vindt. Maar na ongeveer een half uur voel ik me steeds misselijk. Het kan haast niet het idee zelf zijn: ik heb er (telkens) zelf om gevraagd.

Toegevoegd na 1 uur:
.. Nog meer toevoegingen: Ik ben echt nóóit misselijk. Daarbij gebeurt het ELKE keer dat ik het heb doorgeslikt. Toeval?? Lijkt me niet toch? Ik kan toch niet bij toeval juist dán iedere keer misselijk worden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik denk dat de misselijkheid te maken heeft omdat het slijmerig is. Van slijmerige dingen krijgen veel mensen een kokhalsreflex.

De een wordt daar misselijk van de ander niet dat is persoonlijk Toegevoegd na 1 uur: Slik het dan niet in Veel mannen zullen dat niet leuk vinden maar ja als je er niet lekker van wordt gewoon niet doen Toegevoegd na 1 uur: Al die minnen zijn vast van een man

misschien ben je je eigen misselijk aan het maken door de gedachte dat je hebt doorgeslikt. de volgende keer niet meer doen, als je er niet tegen kunt..

Sperma is neutraal van smaak, dus daar zal het niet aan liggen. Waarschijnlijk denk je er teveel over na, en word je van het idee misselijk.

Ja hoor, dat is normaal, zeker als het niet zo erg lekker smaakt (dat wisselt nogal eens). Het is toch in een keer zo'n hele golf van vies (hier zijn de meningen over verdeeld) smakend spul in je mond en maag. Niet vreemd, maar je kunt eraan wennen.

Ja dat lijkt me wel ja. Ik moet er zelfs van overgeven. Het is een niet dagelijkse substantie. Het is slijmerig en vaak niet fijn qua smaak. Dat je hier misselijk van wordt kan dus heel goed.

Het één heeft met het ander niets te maken. Als je een kom chocolademelk had gedronken,was je waarschijnlijk ook misselijk geworden. Als het nu voor de 1e keer was geweest,had het gekund, maar dan direct er na. Gewoon toevallig.

Als je er misselijk van word, moet je hier eens kijken;-) Probleem opgelost;-) http://spermsweeter.nl/

Ligt er ook aan van welk mens of dier

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100