Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Kan ik online informatie vinden/praten over mijn gevoelens?

In mijn jeugd heb ik veel meegemaakt op het gebied van pesten en vertrouwen kwijtraken. Het is teveel om op te noemen, maar na mijn jeugd kwam al snel aan het licht dat ik er een trauma aan heb overgehouden. Ik heb om deze te behandelen ruim een jaar bij een psycholoog gezeten. De laatste jaren ging het heel goed met me leek ik weer de toekomst fris in te zien. Echter vinden er op dit moment veel veranderingen in mijn leven plaats. Nieuwe relatie, ontslag nemen bij mijn huidige werk om een nieuwe uitdaging te zoeken, etc. Maar hierdoor merk ik dat stukje bij beetje de trauma van vroeger weer door mijn hoofd gaat spoken.
Ik twijfel dus om weer te overwegen naar een psycholoog te gaan. Maar voor ik die stap neem, wil ik graag weten of er online iets is dat mij meer informatie geeft over de juiste keuze? Of is er online iets waarmee ik in contact kan komen met iemand waar ik over mijn gevoelens kan praten? Het maakt me namelijk bang om het feit dat het dan misschien juist helemaal terug komt...

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100