Ja, je kunt denken in beelden, geluiden, gevoel enz.
Eigenlijk in alle zintuigen en emoties.

Probeer b.v. maar eens te omschrijven waarom je van iemand houdt. Je weet precies wat het is en hoe het voelt, maar de juiste woorden zijn nauwelijks te vinden.
Ja, je kunt zelfs weten dat je ergens aan denkt, maar je weet niet waar je aan denkt. Je gedachten worden beïnvloed door je gevoelens, beelden, geluiden enz. Wat je ook voelt, ruikt, ziet, hoort of proeft, je denkt altijd ergens aan. Nu denk je over dit antwoord na. Zonder dat je het door hebt denk je over alles na wat je ziet en hoort. Ook al heb je er geen woorden voor, je denkt.