wat kan ik doen aan kind dat gillent snachts wakker word vol in zweet en ik die nooit alleen voelt?

sins een jaar geleden wordt mijn dochter elke nacht klets nat van het zweet en gillend van de angst wakker in haar bed. nadien is de kamer van haar ijskoud. ik heb altijd het gevoel dat ik nooit alleen ben. en mijn kat zit uren naar de een zelfde plek te kijken alof er iets op die muur is als ik hem aan raak heeft hij zwarte ogen. hond wil niet meer voor bij deze plek gaan. ik heb al met verschillende foto standen een fotto getrokken daar maar niet te zien. nu 4 maand geleden voel ik elke avond iemand zijn hand tegen rechter wang vrijven presies of er iemand me troost. mijn vriend denkt dat ik gek aan het worden ben. maar ik wil gewoon weg weten wat dit is en of ik het me inderdaad in beeld of nie

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Psyche
2.1K
Erna55
5 jaar geleden
Je dochter heeft al een jaar lang, elke nacht, nachtmerries.
Dat zijn 365 nachtmerries....
Ben je met haar al bij de huisarts geweest ?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
ik heb inderdaad al naar huisart gegaan en naar ziekenhuis gegaan maar dokter zei dat alles normaal is
Ritsuka
5 jaar geleden
Ga naar de huisarts en laat je doorverwijzen naar een kinderpsycholoog.
Ritsuka
5 jaar geleden
Over de andere dingen die je noemt:
- het gevoel hebben dat er iets is of dat er een hand wrijft kun je bespreken bij een psycholoog
- een kat staart wel vaker in het niets
- de hond voelt jouw angst voor die plek aan, en gaat er daarom niet langs
- ik weet niet wat je verwacht op een foto te gaan zien.
TurfGraver
5 jaar geleden
Ik denk dat je kind feilloos jouw "geloof" in "slechte geesten" aanvoelt (wat niet zo raar is, gezien de relaties welk je probeert te leggen).
Als kind zou ik dan ook doodsbang zijn om daar te gaan slapen. :/
Erna55
5 jaar geleden
@Jackverheyen:
Je zegt: " ik heb inderdaad al naar huisart gegaan en naar ziekenhuis gegaan maar dokter zei dat alles normaal is ".
Het is zeker niet normaal dat een kind elke nacht nachtmerries heeft. Heeft de huisarts en het kinderziekenhuis geen advies gegeven i.v.m. de nachtmerries ?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Geloof / gevoel kan sterker zijn dan huisarts, medicijnen en alternatieven als paragnosten e.d. De oorzaak maakt niet uit. Kan ze een tijdje ergens anders slapen? Bijvoorbeeld bij oma en dan ideaal zonder jou, want jij kan je angst ook meenemen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Als je denkt/gelooft/voelt dat het aan het huis ligt, dan kan je ook prima samen ergens anders gaan slapen.Buiten het seizoen is een vakantiehuisje niet zo duur, en in het seizoen zijn vrienden misschien een paar weken op vakantie, kan je op hun huis passen. Als dat scheelt, dat wordt het verhuizen. Want wat de oorzaak ook is, je zal altijd een slechts gevoel bij dit huis blijven houden.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
beste mijn kind slaapt niet bij iemand anders deze week was het anders dat ze wakker werd ze kwam bij mij liggen en ze ligt heel dicht bij mij ik heb een gosht box inhaar kamer gezet en de andere kids die 14 en 11 zijn eens gevraagt of ze daar iets voelen want die slapen op de zelfde kamer en de 11 jarige zei dat ze mijn mama al eens zag op haar kamer maar dat ze niet mis doet daar. de 14 jarige lachte me gewoon weg uit.de juffen zeiden ook dat ze de laatste tijd ook veel in haar eigen aan het praten was in school. met ze bij mij ligt slaapt ze perfect door. wat de kat betreft heb ik haar slaapplaats daar bij de muur gezet nu en ze slaapt er in tot ik daar in zetel bij zit. de hond durft nog altijd niet in de ruimte komen en blaft nu ook naar daar. ik zelf ben niet bang als er iets meer is in de woning maar ik zou het graag weten dat ik daar rekening mee kan houden. ik heb ook een paranormaale vriendin bij geroepen en ze zegt dat dit kan zijn omdat daar op deze plek ook fotos

Antwoorden (2)

Waarom schakel je geen paragnost in? Liesbeth (achternaam weet ik niet uit mijn hoofd) van programma paranormale kinderen bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
omdat vent dit niet wilt. hij gelooft daar nie in en zegt dat het fack is
Beau1908
5 jaar geleden
Ik heb dit ook gehad toen ik in mijn huis ging wonen.1 kamer heeft hierdoor 3 jaar leeg gestaan. Ik kreeg er de kriebels van. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat de voormalige bewoner plotseling was overleden hier vlakbij door een aanrijding. Hij dacht misschien dat het zijn huis nog was en dat er vreemden in zijn huis waren die hij weg wilde hebben. Hoe dan ook, ik heb geleerd dat je hardop moet zeggen dat het jouw huis is, dat je het niet op prijs stelt dat die entiteit er is en dat het moet vertrekken. Je kunt om bescherming vragen aan de engelen (geloof me, ik weet dat het heel zweverig klinkt) en je huis zuiveren met salie. Ook als je dochter er last van heeft het haar ook laten zeggen dat het weg moet. Ik weet niet hoe oud ze is, maar je wilt haar niet (nog) bang(er) maken dus doe het op een kinderlijke en speelse manier! Succes.
Het lijkt er duidelijk op dat er negatieve energie (geesten) aanwezig is, maar ook iemand van gene zijde die u wil helpen, troosten. de vraag is alleen hoe komt de negatieve energie in huis, dit heeft natuurlijk een oorzaak.
ik heb veel ervaring op dit gebied en vaak is de oorzaak dat er (soft) drugs word gebruikt door één van de ouders waar de negatie geesten op afkomen. met name het zogenaamde blowen is een groot gevaar.
Dus wat is er sinds een jaar gelden zo als u zegt gebeurd ? is er iemand op visite geweest die dit met zich mee bracht ?
negatieve geesten zijn makkelijk weg te krijgen door het huis als het waren in het licht te zetten. je hoeft er niet in te geloven , maar vraag aan boven, dus God en de engelen om hulp en je zult het krijgen. belangrijk is natuurlijk wel dat er geen spraken meer mag zijn van drugs gebruik, anders kun je bidden dat je een ons weegt.
wat ik heel duidelijk zie, is de persoon die jou troost , het is een wat oudere vrouw en heel zorgzaam.
wat ze tegen me zegt is dat je diep van binnen wel weet wat je moet doen, maar je durft niet.
met vriendelijke groet, John Moes (Medium)