Hoe kom je in contact met iemand die is opgeleid om/interesse heeft om psychologische gesprekken te voeren?

Ik zoek iemand om diepe gesprekken mee te hebben. Mijn vrienden staan hier niet voor open. Een psycholoog vind ik niks, ik wil liever iemand met een eigen mening.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Psyche
1.2K

Antwoorden (1)

Neem contact op met een studievereniging van WO-studenten Psychologie. Die willen vast wel eens met je praten.

Toegevoegd na 24 minuten:
Stichting studieverenigingen psychologie Nederland (SSPN) SSPN www.sspn.nl

VSPVU Amsterdam (VU) www.vspvu.nl
VSPA Amsterdam (UvA) www.vspa.nl
Alcmaeon Utrecht www.alcmaeon.nl
Cedo Nulli Rotterdam www.cedonulli.nl
Complex Tilburg www.complextilburg.nl
Labyrint Leiden www.labyrintleiden.nl
Luna-tik Maastricht www.luna-tik.nl
SPiN Nijmegen www.spin-nijmegen.com
V.I.P. Groningen www.vipsite.nl