Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Wie kan mij helpen ?

Hallo sinds me 6 de jaar begon alles. Namelijk ik heb zelf adhd en gedragsprobleem en ik word nergens welkom geheten. Niet op scholen niet op verenigingen ik heb uwv gevraagd en die helpen mijn niet. En ben Veel onderzocht en komt van alles uit en al 17 jaar niet de juiste uitslag. Ik wil studeren maar op enige of andere manier door mijn verleden niet een verleden met cel straf of drugs enz. Ik ben een jonge van 19 die nooit iets strafbaars hebt gedaan en na al deze ellende probeer ik nog te genieten van me leven. Maar wie wil nou niet een toekomst een opleiding werk en inkomen ? Maar als er in nederand geen 1 instantie wilt helpen en ondersteunen naar een opleiding of werk. Vind ik dat ik in Nederland word gediscrimineerd en buiten gesloten. Zelf gezondheid instanties doen Niks helpen mij niet veder. Ik begrijp niet meer waarom doet iedereen zo ? Terwijl ik gewoon een goeie jongeman bent die een toekomst wilt en carrière.
Wie o wie heeft ervaring of kan me veder adviseren
Ik moet echt van deze ellende af

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100