Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Ik denk dat ik borderline heb ?

Ik ben een meisje van 15 ik zit de laatste jaren heel erg met mezelf in de knoop het lijkt alsof ik nergens meer gelukkig van word. Het ergste was dit schooljaar ik vertelde al mijn problemen aan een vriendin van mij dat ik aan zelfmoord dacht dat ik mezelf sneed maar mijn vriendin kon me niet helpen en ging er zelf van onderdoor ik werd kwaad op haar omdat ik dacht dat ze geen moeite voor mij deed. De ene dag ben ik zo goedgezind en blij en da andere dag lijkt het alsof ik een eind aan mijn leven wil maken ik vind me lelijk ik vind dat ik nergens nog goed in ben en ik bekijk altijd iedereen veel beter da mezelf . Ik heb het ook heel moeilijk om nieuwe mensen te ontmoeten ik durf niemand de kans tegeven om mij te leren kennen want ik heb bang dat ze mij niet leuk genoeg vinden . Ik heb dit jaar wel een vriendje gehad door hem ging het iets veter en ik vergat mijn zorgen maar hij wou niet naar mij luisteren nar men zorgen en ik werd alleen maar kwaad op hem ...
Het lijkt alsof niemand mij nog kan blij maken ook al doen ze zo veel moeite wat is er toch mis met mij ;( kan iemand mij zeggen wat ik moet doen of wat ik heb?

Danku

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100