groeit haar terug op u hoofd als je het een deel keer hebt uitgetrokken? groeit het terug? hoelang duurt het? wat moet ik doen??

Toegevoegd na 3 minuten:
ik wil echt dat het terug groeit!
en dat ik me geen zorgen hoef te maken

Toegevoegd na 3 minuten:
ik wil echt dat het terug groeit!
en dat ik me geen zorgen hoef te maken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Psyche
18.2K

Antwoorden (6)

Je haar groeit gewoon terug. Denk bv aan de dames die hun bikini lijn harsen, dat groeit gewoon weer aan. Je haar groeit gemiddeld 1,25 cm per maand dus dan kun je uitrekenen dat je ongeveer 15 cm per jaar erbij krijgt.
Verder kun je weinig anders doen dan wachten helaas. Sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Houd er rekening mee dat je haar ook moet knippen, om te voorkomen dat je dode punten krijgt.
Per jaar zal je haar dus (mits je dode punten wegknipt) ongeveer 6 - 8 cm groeien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is inderdaad een goede aanvulling. Ik vroeg me af of je bij de 1e 15cm al dode punten zou krijgen :-)
Het gaat als het goed is wel weer groeien, ik ken namelijk iemand die dit ook een keer had en bij haar zie je er nu niets meer van.
Hoe lang het duurt kan ik je niet zeggen.
Wat ik zou doen als ik jou was, is: gezond eten, je haar en hoofdhuid goed verzorgen, niet te vaak wassen en niet met een harde borstel je haar ruw kammen.
En natuurlijk proberen te voorkomen dat er nog een keer een deel van je haar wordt uitgetrokken.
Tot die tijd zou ik het overige haar over de plek heen kammen of opsteken, zodat het niet (erg) opvalt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat groeit terug, al duurt dat wel iets langer dan dat het afgeschoren zou zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het groeit meestal wel weer terug !indien je snor of benen zou harsen 1x dan groeit het ook weer na van loop van tijd aan .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt er aan, mijn oudste zoon heeft een keer bij de jongste een pluk haar uitgetrokken en deze is niet meer terug gegroeid, hij is nu 18 en heeft daar nog steeds een kale plek. Ik vermoed dat het te maken heeft met beschadiging van de haarzakjes of wortel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja je haar groeit gewoon aan. bijv. als je kanker hebt gehad en je bent genezen groeit het ook gewoon weer aan. don't worry dus.