Telkens als een vriendin van me, klaarkomt, moet ze huilen en voelt ze zich depressief, hoe zou dat komen?

ze voelt zich schuldig denk ik......

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Psyche
1.2K

Het beste antwoord

Bij een orgasme bereikt men de hoogste staat van opwinding, waarbij vrouwen zich vaak kwetsbaar voelen. Het orgasme is dé - lichamelijke - ontlading.
In veel gevallen komen daar ook emoties bij vrij die met tranen gepaard kunnen gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Klopt +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank voor de +jes :)

Andere antwoorden (2)

Dit is zonder jouw en je vriendin te kennen zeer moeilijk te beantwoorden. Ik voorspel dat alle antwoorden in de hoek giswerk komen te staan...
De meerdere mogelijkheden die ik zou kunnen noemen: (Let op, geen van alle mogelijkheden hoeft waar te zijn!)

1) Een van jullie, of misschien beide, gaat vreemd. Hoeft helemaal niet zo te zijn hoor! Van daaruit kun je dan bedenken dat ze zich schuldig voelt.

2) Het hebben van gemeenschap en vooral het klaarkomen maakt diepere emoties los die in het dagelijks leven niet de kans krijgen aan het licht te komen. Ga eens na of een een vorm van psychotherapie haar zou kunnen helpen om deze te verwerken en een betere plek te geven.

3) Ze vindt zichzelf een mislukkeling en weet niet goed waar ze de liefde van jou aan te danken heeft.

4) ...

Ga met haar als vriend er over praten. Ik hoop dat er opheldering komt voor jullie beiden. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als een vriendin huilt bij het klaarkomen,dan zit daar een hele diepe emotie achter!

Schuld gevoel ?

Ik ben bang dat er iets gebeurd is in haar leven wat daarmee te maken zou kunnen hebben,
'ik ben er wel voorzichtig mee om dat te schrijven'.