is s morgens naar muziek luisteren een verstoring van je aura . of een soort innerlijke vlucht ook al dans en zing je .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Psyche
1.2K
Kimath
13 jaar geleden
Volgens mij niet hoor, blijf gewoon lekker zingen. Doe ik ook vaak, ik heb nergens last van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar muziek luisteren, dansen en zingen in de vroege morgen, dat is toch een mooie positieve manier van opstaan? Geniet ervan als het goed voelt, enneh: goeiemorgen!
Cryofiel
13 jaar geleden
spychologie? ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
spy ?psy ? is voor mensen die s morgens zingen hahaha

Het beste antwoord

Laat tijdens dat luisteren tegelijkertijd een aurafoto maken,dan kun je constateren of je aura op dat moment is verstoord. Bij sommige mensen wordt de aura door de spirituele invloed van de geschikte muziek namelijk juist versterkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
laat maar, ik zie er (o.a.) 's morgens niet al te best uit dus wil geen camera in mijn buurt. dit verstoort pas echt iets (hoofdzakelijk het humeur waarschijnlijk) overigens is het minnetje niet van euca.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zal er een +je bij doen zodat het minnetje weer weg is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is interessant ga ik eens uitzoeken of het kan

Andere antwoorden (2)

Nee. Het is wellicht een aanpassing van je aura; aangezien je interne energie gestroomlijnd wordt en muzie in staat is je gedachten te focussen en je energie in vortex te brengen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als voor jou muziek goed voelt in de ochtend of welk moment van de dag ook zal het nooit iets verstoren.

ik hoef niet wakker te worden met zware klassieke muziek want dit zal best iets verstoren (weet alleen niet of het ook mijn aura kan zijn) maar met een lekker rustig nummer of het zingen van vogeltjes stap ik altijd met het goede been uit mijn bed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is het brengen ener cantate door een klein vogeltje een idee?
Overigens is het plusje wel van keesje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee das geen idee want ik heb de merels in de berk zitten pal voor mijn raam.
vind dit zuiver, eerlijk en direct. dit heeft mijn voorkeur dus dit hoeft voor mij niet vervangen te worden door cantate van een klein vogeltje, ook niet van een kuifmees bijvoorbeeld. in ieder geval bedankt voor je plusje Mool!