Kan ik mijn RAY BAN montuur vervangen door een ander montuur?

hey,
ik heb mijn bril nu al ongeveer 3 jaar en ik draag mijn bril amper omdat ik mijn RAY BAN montuur niet meer zo mooi vindt zoals ik dat vroeger vond. ik zou graag mijn montuur willen vervangen door een goedkopere merk, mijn vraag is juist kan dat en is de waarde van mijn RAY BAN montuur nog iets waard of daalt de waarde daarvan met de jaren mee? kan ik mijn montuur dan soort van vervangen aan een opticien of hoe werkt het dan?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Optiek
1.8K

Antwoorden (1)

hoi ik denk dat je het kan vragen maar niet bij elke brillen zaak kan dat. Zelf heb ik ook een bril. Ik vond mijn montuur ook niet mooi dus had ik hem ingeruild voor de zelfde merk maar een ander montuur. plus ik had nog een bij betaling gedaan omdat ik een montuur wou die iets duurder was dan mijn oude. Of je moet echt even een nieuwe bril kopen.