De organisatie EyeClarify. Zie voor inzameladressen: http://eyeclarify.com/
Dat is een non-profit werkgroep die oude, gebruikte brillen en gehoorapparaten inzamelt en daarmee internationale oogkampen organiseert voor diegenen die zelf geen bril kunnen betalen. Zij werken samen met locale en internationale organisaties, sponsors en vrijwilligers om mensen letterlijk een nieuwe kijk op de wereld te geven.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Klopt. Uitstekend doel voor al je oude brillen.
Oude brillen en (ook bv gehoorapparaten) worden ingezameld voor onder meer minder bedeelden maar ook voor derde wereldlanden. Die zijn dus echt nog waardevol, zie onderstaande link.

Toegevoegd na 2 minuten:
Er zijn zeker nog meer organisaties, informeer bijv. eens bij Hans Anders !