hoe kan ik mijn oogsterkte-4.75 verbeteren?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Optiek
1.5K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De ogen van mijn zus zijn zonder cursus veel verbeterd ik weet allee'n dat ze veel notenmixen eet

Antwoorden (1)

Zo, zonder medische ingreep is er niets aan te veranderen. Je kunt zuinig zijn op je ogen, en ze regelmatig laten controleren zodat je ze niet extra gaat belasten.
Je kunt ook eens laten onderzoeken of laseren voor jou een optie is.