Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

hoe werk de afgifte van het depot medicijn xeplion 100 mg?

Ik merk iedere keer vlak na dat de injectie is gezet in de eerste week, voel ik mij van de wereld moe weinig concentratie spanningen angstig als mensen mij iets uitleggen kan ik in de eerste week niet goed orde houden in mijn hoofd wat er tegen mij gezegd word.

In de loop van de twee weken krijg ik beter hou vast op mijn leven ik kan makkelijk de dingen kunnen plaatsen zoals concentratie angsten en gesprekken met de mensen en overzicht voor mijn zelf en voel mijn vrolijker in mijn zelf wat ik eigenlijk heel de maand van injectie wil voelen.

Stoppen mag ik niet van de arts van de medicatie niet en een ander medicijn en lager dan 100 mg willen ze ook niet, maar ik heb de eerste weken veel last van klachten dan de laatste week voor dat ik mijn depot krijg

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100