Hoe kan het dat kruidvat geen ppc en etos geen paradon meer verkoopt, maar er nog wel saridon is?

In alledrie zitten precies dezelfde grondstoffen....

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
6.8K

Antwoorden (1)

Je geeft zelf het antwoord eigenlijk al. Vanwege schapruimte is het weinig zinvol identieke pijnstillers te verkopen. Daarnaast zit er op Saridon wellicht meer winstmarge.
Healthypharm heeft Paradon overigens nog wel in het leveringsprogramma.
Ter vergelijking:

PPC
Bevat: paracetamol 250 mg, propyfenazon 150 mg, coffeïne 50 mg.

Daro Hoofdpijnpoeder
Bevat per sachet: paracetamol 250 mg, propyfenazon 150 mg, coffeïne 46 mg.

Paradon
Bevat per tablet: paracetamol 250 mg, propyfenazon 150 mg, coffeïne 50 mg.

Saridon
Bevat per tablet: paracetamol 250 mg, propyfenazon 150 mg, coffeïne 50 mg.

Sanalgin
Bevat per tablet: paracetamol 250 mg, propyfenazon 250 mg (!), coffeïne 46 mg.
Toegevoegd op 28 juli 2021 09:32: bron
SimonV