Mijn angina pectoris is weg dankzij een inname van oxazepam. Hoe zit dat?

Pas nog op de SEH geweest , aangesloten aan monitor , bloed geprikt enz. Bleek alles normaal !! Ik had 1,5 jaar geleden dezelfde klachten , werd toen verder onderzocht en ik kreeg 3 stents, oftewel er eerst gezegt werd dat het waarschijnlijk van de maag komt, branderig gevoel. Ik liep hier zeker 4 maanden mee. Ik voelde me nier ernst genomen. Ook nu zei ik dat dit echt geen zuurbranden is, ik weet dit toch wel te onderscheiden, maar nee, alles oke en ik moet maar maagbeschermers nemen, Nu nam ik een oxazepam en zie daar, het voelde gelijk beter !!!! Wat kan dat zijn ????

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (1)

Dat lijkt me niet zo vreemd. Bij een stressvolle gebeurtenis heb je een grotere kans op pijn op de borst (angina pectoris). Door oxazepam kunnen de klachten verminderen.
SimonV