Is methylfenidaat (ritalin) in een plastest zichtbaar?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.5K
tinus1969
3 jaar geleden
Alleen als je er naar zoekt. Hoezo?

Antwoorden (1)

JA, als j speciaal zoekt naar geneesmiddelen, drugs of afbraakproducten daarvan kan j uiteindelijk de residuen terug vinden. De eerste aanwijzingen van geneesmiddelengebruik worden gevonden aan de hand van diverse testen op de leverenzymen (de lever is de afbraakfabriek in ons lichaam). Op grond van het analysespectrum kan dan verder worden gezocht naar specifieke geneesmiddelen. Dit zijn specialisaties in de Klinische Chemie en de Farmacologie.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
+Plus duidelijk neutraal antwoord. Het waarom van de vraag is strikt privé
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
elder161, een bron van Sanelco betr. gericht testen
https://www.sanelco.nl/product-categorie/drugstesten-kopen/gebruik-van-methylfenidaat-testen/