Mag ik diazepam mee in vliegtuig naar Spanje?

5 jaar geleden
5.1K
ronron1212
5 jaar geleden
Medicijnen mogen altijd mee in het vliegtuig je hebt alleen voor een aantal medicijnen een verklaring nodig dat kan je halen bij je apotheker.

Antwoorden (2)

Zolang je een doktersverklaring hebt is het geen probleem anders kunnen er wel problemen voordoen. Oftewel even naar je huisarts bellen voor een verklaring.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Diazepam valt onder de Opiumwet,je mag dit enkel mits een doktersverklaring meenemen naar de Shengenlanden wo Spanje.Dit bewijs moet je aan de douane kunnen voorleggen.
fremar