waarom zitten er maar 16 paracetamollen in een pakje en geen 20?

Ik snap niet waarom er nog plekjes over zijn in het pakje paracetamollen van Het Kruidvat.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K
tinus1969
6 jaar geleden
Staat er op dat er 20 in moeten zitten?
tinus1969
6 jaar geleden
Er horen er blijkbaar 20 in te zitten; iemand heeft er dus 4 uitgehaald.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als er op de verpakking 20 staat terwijl er maar 16 inzitten, heeft iemand er waarschijnlijk 4 uitgehaald. In dat geval kun je proberen het pakje terug te brengen, hopelijk gelooft men dan dat je die 4 er niet zelf hebt uitgehaald.

Antwoorden (1)

Dat doen ze om te zorgen dat het lijkt alsof er meer in zit. Gewoon een verkoopsstrategie.
Net als wanneer je een gezinsspel koopt in een reusachtige verpakking en het spel zelf maar heel klein blijkt te zijn.