Als de man "de" pil in neemt voor pak een 2 tot 4 weken zijn de effecten dan nog omkeerbaar ?

Toegevoegd na 1 uur:
Als de man "de" pil (anti conceptie die vrouwen normaal innemen) in neemt voor pak een 2 tot 4 weken zijn de effecten ( zo als huil buien en borst groei etc.) dan nog omkeerbaar ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
26.1K
LeonardN
6 jaar geleden
Welke effecten?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
En welke "de" pil? Diana35? of Viagra?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@leonardN de huilbuien, borstgroei etc.
@buurmannetje de anticonceptie pil van vrouwen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Om welke redenen zou een man dit soort pil bestemt voor "uitsluitend vrouwen" het nodig kunnen vinden deze in te nemen?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het is niet zo dat je 4 weken een pilletje slikt en dat je meteen enorme hooters hebt, ik denk dat je een wat grotere dosis hormonen moet innemen om dat te bereiken.
Lindsey1980
2 jaar geleden
Ja een maand wel maar richting halfjaar krijg je toch licht verhoogde tepel/ tepelhof, ik ben zo een kerel die er mee bezig is die al 2 jaar aan het wachten is op de genderpoli, na onderzoek dacht ik" hey kan ik niet de pil nemen " en ja dat werkt zeker om een vrouwelijke lichaam te krijgen met de vrouwen pil . De levonorgestrel/ ethinylestradiol is daar de perfecte oplossing voor dubbele vrouwen hormonen. Benen , billen en heupen worden dikker, mijn testesteron was van 20 naar 0.2 gegaan of ook wel dodelijk voor mijn libido , dit werkt daarom ook super goed voor mij dan :-P groetjes Ray aka Lindsey Daisy-ray xxx
Lindsey1980
2 jaar geleden
Huilbuien kan al na half jaar erg worden zeker wanneer je al gevoelig van je zelf bent hahahaha xxx

Antwoorden (1)

Alleen de pil (waar vrouwelijke hormonen/oestrogeen inzitten) slikken als man zijnde heeft in principe geen werking. Dit komt omdat in een gezond mannen lijf veel testosteronproductie aanwezig is wat vanuit de teelballen geproduceerd wordt. Je hebt een lage testosteronwaarde nodig om oestrogeen het dominante hormoon in je lijf te kunnen maken en vrouwelijke ontwikkeling te krijgen. Dit is o.a mogelijk als je een hormonale stoornis hebt, je geen teelballen hebt of slechtwerkende teelballen en daardoor een hele lage testosteronwaarde hebt. In dit geval zou het slikken van vrouwenhormonen voor vrouwelijke ontwikkeling zorgen. Maar pas als de pil met het vrouwelijke hormoon goed aanslaat in je lichaam krijg je ontwikkeling te zien. In de eerste maanden krijg je omkeerbare veranderingen zoals verandering van huid en haar textuur, vet verplaatsing en verandering van emoties en verlaging van libido. Pas na ongeveer een half jaar zou je eventuele borstgroei kunnen zien, wat grotendeels onomkeerbaar is.

En als je boven de 25 bent heb je al helemaal geen reden voor paniek, want in dat geval is je lichaam uitgegroeid als man en zou een eventuele dominantie van vrouwenhormonen in je lijf niet voor de vorming van een vrouwelijk skelet (zoals heupen) kunnen zorgen. In het ergste geval zou je AA/A/B-cup borstgroei krijgen. Al het andere van eventuele vrouwelijke ontwikkeling keert terug naar hoe het was voorheen, als je eenmaal stopt met het slikken van de pil.

Als je alsnog angst hebt dat je teveel oestrogeen/ te weinig testosteron in je bloed hebt, kan je bij je huisarts altijd vragen om een bloedonderzoek waarin je hormoonwaardes gemeten worden.