Wat voor medicijnen kunnen dit zijn?

Ik heb een productverpakking zien staan met daarop een beertje. Het gaat om een productverpakking uitgegeven door een apotheek, voor een kind. Wat kan dit voor product zijn?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Reddie
9 jaar geleden
Er zijn duizenden verschillende medicijnen. En een beertje zegt totaal niets.
Inleveren bij een apotheek.
Ritsuka
9 jaar geleden
kan vitamines zijn, of iets totaal anders. Niet zomaar te zeggen, en ook gevaarlijk om op advies van onbekenden in te gaan
Erna55
9 jaar geleden
Er zal toch meer op het doosje staan ? Een naam.

Antwoorden (1)

Op onderstaande onlinewinkel ( met name voor middelen, die zonder recept te verkrijgen zijn), zijn twee producten te vinden, met een beer op de verpakking. Een is een multivitamine en de ander is bedoeld voor blaasproblemen. Misschien is een van de twee het product, dat u bij de apotheek heeft zien staan.