Atavis lijkt mij gewoon een farmaceutisch bedrijf,dus het product is gewoon bij hen gemaakt.
http://www.actavis.be/nl/default.htm

Toegevoegd na 48 seconden:
Atavis=Actavis
fremar
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Juist. Het is geen toevoeging, maar een merknaam. Wat dan het verschil is tussen diclofenac van een ander merk? De vorm en kleur van de pil (of capsule), de verpakking en eventueel de hulpstoffen. Het productieproces en de productielijn de (vertaling van) de bijsluiter, dat soort dingen. De werking is hetzelfde behalve in het zeldzame geval dat iemand een allergie of overgevoeligheid heeft voor bepaalde hulpstoffen die in het ene merk wel en andere merken niet zitten.