Kun je de dag nadat je een roesje hebt gekregen ivm een onderzoek weer werken?

Het gaat om een hele dag staand/lopend werk. Dan kan ik hier rekening mee houden met inplannen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als ik jou was zou ik nog even een dag rustig aandoen als je een roesje hebt gehad.

Antwoorden (2)

Het kan zijn dat je een beetje vertraagd ben, maar dat geldt niet voor iedereen.
Ik zou geen gevaarlijk werk gaan doen met machines of zo. Maar alles waarbij je een beetje suffig mag zijn kan je best doen. Het hangt dus helemaal van je werk af.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik werk in een kapsalon, dus daar moet ik wel met m'n gedachte bij blijven :-P
Ivana
10 jaar geleden
Ik heb net een roesje gehad (iets dieper weliswaar) voor een bronchoscopie. Ik ben echt twee dagen zeer wiebelig en vergeetachtig geweest. Je kan dus wel haar opvegen, maar ik zou niet gaan knippen.
Neem gewoon een extra dagje vrij, zal je goed doen.
Ligt er ook aan wat voor roesje.
Normaal gesproken kan je gewoon aan het werk.
Weet je, als je je roes krijgt,informeer even wat
ze gebruikt hebben,dan hebben ze wel advies
voor je.