Is het beter om vitaminepillen overdag of in de avond te nemen?

Slapen word gezien als herstellen en vitaminepillen geven je in die periode extra voedingsstoffen om je herstelproces te bevorderen, klopt dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.9K
Ritsuka
11 jaar geleden
Staat op de verpakking
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet

Het beste antwoord

Vitamine- en mineralensupplementen zijn aanvullingen op je voeding. Omdat veel van die stoffen samenwerken kun je ze het beste tijdens de maaltijden gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik neem ze altijd in als ik wakker wordt.
In het ziekenhuis&de kliniek waar ik was opgenomen kreeg ik ze ook s'morgens gelijk met medicatie.
Maar dat zou ik dus beter veranderen?

Andere antwoorden (1)

De vitaminen die je nodig hebt worden niet weggespoeld als je ze eerder inneemt. Het beste worden de vitaminen opgenomen als je een lege maag hebt, dus 's morgens of als je meerdere uren niet hebt gegeten.