Wat is een goed laxeermiddel voor de dunne darm?

Ik heb een vernauwing in mijn dunne darm waardoor ontlasting vaak vastloopt en alles nogal moeizaam gaat. De meeste laxeermiddelen werken alleen op de dikke darm en die heb ik niet meer. Welk middel werkt laxerend op de dunne darm?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (3)

Wonderolie is een betrouwbaar laxeermiddel zonder de maag- en darmslijm­vliezen te prikkelen. De werking blijft beperkt tot de dunne darm.
fremar
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar zou ik eens naar kunnen kijken, dank je!
Een goed laxeermiddel hiervoor is: Nourilax laxeermiddel, maagsapresistente tabletten 5 mg. Deze dien je zonder te kauwen met water of andere vloeistoffen in te slikken.

gelieve eerst de bijsluiter te lezen zie bron.

Verder zou ik u verder laten informeren bij de dichtstbijzijnde apotheker.

Toegevoegd na 1 minuut:
heeft u het liever op homeopathische middelen dan adviseer ik u Laxo van Roosvicee http://www.appiehein.com/1796-1312-thickbox/roosvicee-laxo-siroop.jpg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat werkt op de dikke darm... niet op de dunne.
op nuchtere maag 1 vol glas warm water drinken. suk6