wat kan je t beste doen met n gekneusde rug.

mijn dochter is gevallen van de trap en heeft van de specialist gehoord dat ze n gekneusde rug heeft.wat kan ze nu tegen de pijn het beste doen om zo min mogelijk pijn te hebben.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft de specialist niet gezegd wat ze wel en niet moet doen of waarom heb je het toen niet gevraagd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
we zijn vanaf de huisarts naar t ziekehuis gegaan om foto`s te maken en daar kwam uit dat er niets op te zien was.en door de hectische omstandigheden zijn we vergeten t te vragen wat nu om t beste te doen.we waren allang blij dat t niet gebroken waren.begrijp je.op dat moment is t ons beide ontglipt.sorry

Het beste antwoord

Toch in beweging blijven, niks forceren, maar zeker niet te veel stil gaan zitten of liggen.
Ik zou de huisartsen post bellen of ze, zeker voor de nacht eventueel wat zwaardere pijnstillers kan krijgen als ze vanwege de pijn niet kan slapen.

Een warm bad of een warme douche kan ook fijn zijn.

Verder heeft pijn wel een functie, namelijk, je lichaam geeft aan dat je rustig aan moet doen, kneuzen kan erg pijnlijk zijn.
Blijft de pijn aanhouden maandag morgen naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

warmtecompres erop, lekker warm houden evt een warme douche met massagestraal.
sterkte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je luchtbed heb pomp die eens op..niet te hard
het luchtbed vangt iedere schok op in haar rug..
verder is het jammer dat t zaterdag is want gekneusde rode kool bladeren doen wonderen .. geef haar om de paar uur een zetpil van paracetamol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paracetamol gebruikt ze al dat was ons verteld door de huisarts,en zetpillen gebruikt ze niet,ze neemt liever n tablet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een zetpil blijft veel langer werken