Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

We heeft er ervaring met een ant-snurkbeugel?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

het werkt erg goed! mijn vriend snurkt ook heel veel maar als hij de beugel gebruikt kan ik gewoon doorslapen zonder wakker te worden van het gesnurk van meer!

Ik weet niet of U met een antisnurkbeugel die pleistertjes voor op de neus bedoelt?( lijkend op die pleisters die sporters wel eens gebruiken ) Die heb ik hier nog liggen en die helpen bij mij totaal niet. Die vergemakkelijken het ademen wel (Ik schijn te snurken als ik veel glaasjes op heb) Ik heb wel gehoord dat er in klinieken wel werkende systemen bestaan.

De nieuwste generatie snurkbeugels Vijf miljoen Nederlanders snurken. Voor 350.000 mensen vormt het snurkprobleem zelfs een grote bedreiging voor de gezondheid, maar vaak ook voor hun sociale leven. Gelukkig biedt een snurkbeugel uitkomst. Met behulp van een zogenaamde (anti) Snurkbeugel wordt de onderkaak naar voren gehaald. Dankzij deze verplaatsing wordt de luchttoevoer hersteld. Voordat de snurkbeugel voor u op maat wordt gemaakt wordt eerst een afdruk van uw tanden genomen. Zo zit de beugel comfortabel en wordt het instellen van de juiste houding voor u een peulenschilletje. Een Snurkbeugel is een beugel die u voor het slapengaan in doet. De beugel duwt de onderkaak naar voren waardoor de luchtweg vrijkomt en snurken voorkomen wordt. De snurkbeugel wordt gemaakt van speciale medische kunststof. Dit materiaal voorkomt irritaties, garandeert een uitstekende pasvorm en is prettig in de mond. Het materiaal gaat zeker 5 tot 10 jaar mee en is eenvoudig schoon te houden. Zelfs als u een prothese (kunstgebit) draagt, kunt u probleemloos gebruikmaken van een snurkbeugel. Indien er sprake is van een medische indicatie, wordt de beugel veelal volledig vergoed door uw verzekeraar. Natuurlijk is de beugel ook zonder indicatie, voor eigen rekening, verkrijgbaar. Wij kunnen u diverse varianten van de Snurkbeugel aanmeten: de SomnoDent Brux, Classic, Edent (bij een gebits prothese), Flex, de ProSlider en de RespiDent SleepStar. Voor welke beugel u in aanmerking komt, is afhankelijk af van uw persoonlijke situatie. Voor meer info zie www.desnurkpoli.nl

Bronnen:
http:www.desnurkpoli.nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100