Kent iemand ervaringen met deze 'methode' tegen oorsuizen?

Ik heb alweer bijna vier jaar een Tinnitus in mijn linkeroor, al lijkt hij de laatste tijd wat minder actief. Mijn KNO-arts heeft me aangegevn dat er geen effectieve en beproefde methode van behandelen is. Ik ben daarom sceptisch over methodes zoals aangeboden in de onderstaande link, maar ben toch nieuwsgeirig of er iemand is die deze of andere heeft geprobeerd.

http://www.oorsuizenstoppen.nl/

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.7K

Het beste antwoord

Ik heb tinnitus in mijn rechteroor sinds ik 5 jaar geleden een ongeluk heb gehad waarbij ik met een giga klap op m'n hoofd terecht ben gekomen. Van alles kapot en gebroken en naar later bleek....ook tinnitus dus.
Als ik moe ben is het sterker, maar het is er altijd, 24 uur per dag.
Ik heb ontdekt dat als ik 's avonds ohrophax in het rechterdoor prop, het suizen minder is. Blijkbaar duwt die ohrophax dan tegen de zenuw of het haarvaatje dat het suizen veroorzaakt. Da's de enige tip die ik je kan geven. Probeer het eens, wie weet helpt het jou ook. Al is het dan alleen maar even voor 's nachts, toch lekker.
Overigens, ik heb het overdag ook geprobeerd, maar door de bijgeluiden van de dag krijg ik daar dan weer juist hoofdpijn van.
Ik heb ook overal info ingewonnen, van huisarts tot kno-arts en heb ook alle tips afgewerkt maar niets zet zoden aan de dijk tot nu toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Citaat:
"Hoi,
Ik heb stuk van deze dame gedownload,
Het gaat om 2 "alternatieve" behandelwijzes.
De eerste is een soort accupressuur techniek middels kloppen op meridiaanpunten en het gelijktijdig herhalen van een chakra. Deze behandelwijze kom je al in heel oude boeken mb.t. accupressur tegen.
De 2e is een vorm van ontspanningstechnieken komende vanuit de oeroude chinese traditie. Het is bekend dat ontspanning zorgt voor vermindering van je tinitus klachten
Beide vormen zijn dus oude bekende wijn in een nieuw digitaal flesje.

Nog een citaat:
n mijn optiek gaat het woord oplichting net iets te ver maar lijkt het wel duidelijk, zeker gezien de reacties alhier, hoe het eBook Stop Oorsuizen NU! daadwerkelijk kan worden ingeschaald... waarvan akte
13 jaar geleden
je moet iets voor 27 euro downloaden, voor een "remedie" voor een aandoening die niet te genezen is. dit heet in hoog haarlems gewoon oplichting. ik ben zelf bij een audiologisch centrum geweest en voor 27 euro minder kreeg ik het advies de ipod wat zachter te zetten aangezien het suizen niet te verhelpen is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het downloaden voor 27 euro van dit e-Book, lijkt mij niet zo'n heel goede investering.
Er is een boekje te koop -voor € 14,50- waar veel mensen baat bij hebben. Je kunt het vinden bij de onderstaande link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn zo veel "methodes" op internet te vinden... Helaas zijn het meestal methodes om snel rijk te woorden ten koste van andermans ellende.

Tinnitus heef verschillende oorzaken en is verschillend per persoon ook in symptomen. Hoe je daarop gereageerd en hoe je mee leeft is ook verschillend. Het kan je levenslust verpesten.

Er is een arts die ontzettend goed werk doet en behandelt mensen van over de hele wereld met een persoonlijk benadering, eerst alles over de patiënt leren en dan met een samenstelling van special aangepast dieet en medicatie bouwt een juiste en effectieve behandeling.

kijk op deze website: http://www.en.tinnitus-vertigo-clinic.com/

Als je meer wil weten dan kan het per PB

Ik wens je veel sterkte en goed gezondheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoeft gelukkig niet alles uit te proberen als je op een kilometer al kunt ruiken dat het zwendel is.
Tinnitus is een beschadiging van de gehoorzenuw, je geld weggooien aan die dame een andere.