Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.
Nou ik heb zeg maar onder mijn borsten soort van gele/bruine randje van de bh beugel overgehouden. Ik draagr nu bh zonder beugel, maar die lelijke litteken zit daar dus nog, hoe krijg ik dat weg? Het is echt een heel donker randje.
Dat randje zal waarschijnlijk wel vanzelf slijten als het tenminste van die bh komt. Ik heb nog nooit gehoord dat iemand een geelbruin randje overhoudt na het dragen van een beugel bh. Weet je zeker dat het door die bh komt?
Ik draag de beugel bh echt jaren denk 9 jaar , en nu draag ik het pas een paar dagen zonder beugel. Ik dacht misschien omdat het te strak zit ofzo? Want ik heb dat zelfde randje ook bij mijn schouders waar dat bandje loopt…
Ik draag nu geen beugel BH's meer, maar ik heb ze jaren gedragen zonder ooit bovengenoemde plek te krijgen. Laat eens nakijken of je wel goede maat hebt.