Meestal kun je niet een sling gebruiken in plaats van een mitella. Een sling is de eenvoudige vorm van een mitella.
Heb je veel en stevige ondersteuning nodig dan moet je een mitella dragen.
Is wel ondersteuning nodig maar niet al te stevig, dan wordt een sling aanbevolen.
een jaar geleden
Amadea
een jaar geleden
Daarbij komt nog dat een mitella veel meer opvalt, en andere mensen er rekening mee houden dat ze niet tegen die arm aan moeten stoten. Een sling is - voor zover ik ze gezien heb - donkerblauw en onopvallend, dus is er kans dat anderen het niet zien.
SentWierda
een jaar geleden
@Amadea. Dank voor de aanvulling. (Ik heb ervaring met mitella en sling.)
Tegenwoordig kun je kiezen welke kleur je wilt.