Voor het flauwvallen schud ik erg met mijn hele lichaam als ik balans verlies. Is dat normaal?

Soms word het zwart voor mijn ogen en schud alles om me heen. Volgens omstanders schud ik dan ook erg met mijn lichaam terwijl ik nog sta. En kan het voorkomen dat ik ook echt flauwval met ogen open en heb ik een lege blik. Soms schud ik dan nog met lichaam. Is dat normaal?
Ik heb geen controle over het schudden en heb zelf niet door dat ik dus aan het schudden ben omdat het alleen voelt alsof de wereld om me geen schudt, niet ikzelf.

2 jaar geleden
1.3K
ronron1212
2 jaar geleden
Ga eens naar je huisarts flauwvallen is niet normaal.
Ritsuka
2 jaar geleden
Klinkt als iets wat je beter aan de huisarts kan voorleggen, in plaats van aan onbekende mensen op het internet.

Antwoorden (1)

Dit doet me denken aan een epileptische aanval. Dat kan een serieus probleem zijn, dus praat er eens over met je huisarts en vraag eventueel om een verwijzing.
Sterkte!!!