Wat kan het zijn als ik telkens mijn hart elke minuut achter mijn borstbeen voel en ik krijg ook flauwgevoel?

wat kan dit zijn? Ik voel ook telkens mijn hartslag in mijn oor. Ik heb dit nu 2 dagen.

1.9K
Ritsuka
2 jaar geleden
Ga naar je huisarts en laat je doorverwijzing. In jouw situatie kan afkicken heel zwaar zijn
SentWierda
2 jaar geleden
Een toelichting ontbreekt voor wat betreft een of meer mogelijke oorzaken.
Is het na zware lichamelijke inspanning? Veel stress? Veel emoties? Na veel alcoholgebruik? Na veel cafeïnegebruik? Na zware maaltijden? Na werken in koelcel?
GGeert94
2 jaar geleden
24/7 iis het
SentWierda
2 jaar geleden
Maar is één van de door mij genoemde mogelijke oorzaken in beeld?
Ritsuka
2 jaar geleden
"Ik heb veel alcohol gedronken en begon steeds ontwenningsverschijnselen te krijgen. Ik dacht vannacht echt dat ik ding hallucineerde. Koud zweten, sokafdrukken, hartslag wat vaak tussen 80-90 gaat en soms ineens 126."
Zegt vraagsteller in reactie

Antwoorden (2)

Misschien te voor de hand liggend, maar deze reactie heb ik vaak na het drinken van te veel cafeïne in een bepaalde tijd. Dus koffie + thee+ red bull. Maar ook bij stress ervaar ik dit zelf regelmatig. Als je het niet vertrouwd, zou ik zeker een afspraak maken bij de huisarts!
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Dit zijn dus waarschijnlijk ontwenningsverschijnselen van het afkicken van alcohol gebruik. Ga hiermee naar de huisarts.