Is het een oorontsteking als mijn oren pijn doen en ik soms een diepe pijn en jeuk heb?

Dus mijn oren doen pijn maar soms heb ik een diepe pijn en het jeuk.
En ik zit soms met een dun haarspel in mij oor te pruttselen om de jeuk weg te doen, maar ik denk dat ik mijn oortrommel heb beschadig mijn oor is ook droog en geeft geen oorsmeer

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
3 jaar geleden
Met een haarspeld IN je oor? Houd daar direct mee op! Ga snel naar de dokter, hopelijk heb je geen permanenre schade
Antoni
3 jaar geleden
Een oortrommel, wat is dat?

Antwoorden (1)

Als je gehoorgang droog is en jeukt, heb je waarschijnlijk een schimmeltje. Niet met iets in je oor pulken; dat is gevaarlijk voor je trommelvlies.
Een schimmel is makkelijk te verhelpen. Ga naar de dokter en die zal je goeie oordruppels voorschrijven.