Wat kan een harde bol in je borst zijn?

Eigenlijk al heel mijn leven voel ik een harde bol/schijf in mijn borsten als ik erin knijp. Het doet ook een beetje pijn. Wat kan ik hieraan doen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.4K
ronron1212
3 jaar geleden
Bij je huisarts langs gaan.
Ritsuka
3 jaar geleden
Als je het al zo lang voelt, waarom heb je de huisarts niet gebeld?

Antwoorden (2)

Kan meerdere oorzaken hebben. Kan ook aan je leeftijd, cyclus liggen. Ga naar de huisarts. Die kan je verder helpen of zo nodig verwijzen.