Wat kan ik doen om dit rode bubbeltje weg te krijgen op mijn lip?

Hallo, ik heb een rood bubbeltje op mijn lip, al enkele weken. Ik weet niet wat het precies is. Ik kan het niet uitknijpen als een puistje ofzo. Wat kan ik doen om het weg te krijgen?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
20.1K

Antwoorden (1)

Als het al enkele weken duurt kan het een koortslip zijn. Omdat dat nogal besmettelijk kan zijn is het verstandig naar de apotheek te gaan. Deze heeft antivirale crèmes en een god advies.
Zie ook de adviezen onder de link.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Bedankt @elder161, zal ik zeker doen
Rieneke1
3 jaar geleden
Zo raar vind ik dit advies niet, C+.