Hoe kan het dat ik alleen in de avond een verstopte neus heb?

Ik heb overdag nergens laat van maar rond een uur of 10 begint mijn neus dicht te gaan zitten. Hoe kan dit en is dit te ver komen?
Dit heb ik alleen in de winter.

3 jaar geleden
23.3K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Overdag ben je actief en 's avonds lig je op de bank?
In liggende stand gaat je neus bij lichte verkoudheid dicht zitten.
GvD
3 jaar geleden
Maar ik heb dit alleen in de winter
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
De luchtvochtigheid is ook lager in de winter (CV). Daardoor droogt het slijmvlies ook in. Bakje water aan of op de radiator kan helpen de luchtvochtigheid te verhogen.
ikke1975
3 jaar geleden
heb in de winter ook last hiervan. Alleen ik moet de hele dag door hoesten. Bakje water aan de verwarming helpt ook niet altijd.

Antwoorden (1)

De luchtvochtigheid is ook lager in de winter (CV). Daardoor droogt het slijmvlies ook in. Bakje water aan of op de radiator kan helpen de luchtvochtigheid te verhogen.