Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan je doen als je bovenbeen pijn doet?

Ik heb netgespord ik heb de naar nog door getraind en ik zit nu op de bank en kan bijna geen beweging maken want dan doet het pijn weten juli misschien wat er aan de hand is kunnen juli mij advies geven?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K
crispy
3 jaar geleden
Als je je benen teveel belast hebt, heb je nu (en de komende dagen) flinke spierpijn. Maar als je de spier geblesseerd hebt (beschadigd) dan zal je er mee naar de dokter moeten. Wat er precies aan de hand is kan met de informatie die jij hebt gegeven niet beoordeeld worden.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je te zwaar traint, vooral met gewicht-heffen is de kans groot, dat je de bovenbeenspieren overbelast. Je zal niet direct een gescheurde spier hebben, want dan had je heel wat harder geschreeuwd. Flinke spierpijn door overbelasting kan je het beste behandelen met tijgerbalsem. Twee keer per dag insmeren en beetje afdekken om de warmte vast te houden. Volgende keer de training HEEL LANGZAAM opbouwen anders gaat het nog verder mis.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 13 november 2020 19:52: bron, afbeelding
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding