Mijn hechtingen zijn eruit gehaald en ik bloed nu nog steeds. Is dat erg?

De hechtingen zijn al een week er uit.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.3K
crispy
3 jaar geleden
Je kan hier echt beter je huisarts over raadplegen, die kan beoordelen wat het probleem is en of dat ernstig is. Als het al een week duurt zou ik daar morgenochtend maar een afspraak voor gaan maken.
Ritsuka
3 jaar geleden
Bel je huisarts, laat die er naar kijken

Antwoorden (1)

Het is nooit goed als een wond weer gaat bloeden wanneer een hechting verwijderd is.
Ook niet als dat al een week geleden is! Daar hoef je geen expert voor te zijn om dat te begrijpen. Even gauw na laten kijken dus. Succes!