Wat betekenen mijn rare klachten?

Ik heb vaak last van het gevoel dat er en druppel op mijn hoofd valt, gevoel van een geknelde arm, ik had ook 1 keer een warm gevoel in mijn beide enkels(alsof ik tegen iets warms aan zat). Kriebelend gevoel bij mijn buik, alsof er beestjes lopen. Alles is ook aan de linkerkant van mijn lichaam. Hiernaast heb ik ook erg veel hoofdpijn, wat erg vervelend is omdat ik gewoon nog naar school ga. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt<3

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Antoni
3 jaar geleden
Heb je deze klachten al eens besproken met je huisarts? Dat lijkt mij in ieder geval een goed plan! Maak dus een afspraak met je huisarts, zo raad ik je aan.
Pieterke
3 jaar geleden
Je moet inderdaad, net als Antoni zegt, even naar de huisarts. Die kan je eventueel nog doorverwijzen naar een neuroloog. Het lijkt mij dat er zenuwen afgekneld worden.

Antwoorden (1)

Het is je zenuwstelsel dat je verkeerde informatie geeft.