ik heb amper zichtbare lunula. Is dit normaal of is er misschien iets aan de hand?

Hallo ik heb niet echt lunulas (halvemaanvormige witte plek onderaan nagels), behalve bij mijn duimen héél kleine die je amper kunt zien. Is dit normaal of is er misschien iets aan de hand?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Nee, er is niets aan de hand (met je duim).
Voor zover aanwezig is de lunula het meest opvallend op de duim; niet alle lunulae zijn echter zichtbaar.
SimonV
3 jaar geleden
Op korte termijn is er niks aan de hand. Wel is bekend dat mensen met goed zichtbare lunula’s een goede bloedsomloop hebben.