Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor laxeermiddel is het beste om je buik weer op gang te helpen?

Ik had de dokter gebeld. Ik ben al twee weken verstopt tot op het punt dat ik er erg last van krijg. Mijn buik is opgezwollen en ik heb morgenavond een bruilofts”feest”. De dokter had het druk door de Corona en zei dat lichte best een laxeermiddel bij de drogist kon halen. Hij wimpelde me zo af en hing de telefoon op.

Wat voor middel zou ik moeten gebruiken, zodat ik een keer goed naar het toilet kan gaan en zonder opgezwollen buik in mijn jurk kan?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
938
Pieterke
3 jaar geleden
Een goede drogist kan je advies geven. Persoonlijk zou ik meer vertrouwen in de apotheek hebben.
HeerVoldemort
3 jaar geleden
Idem, ik zou ook naar de apotheek gaan. Niet naar de drogist.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Twee liter water drinken en laxerende voeding eten? Laxeermiddelen lijken me niet zo natuurlijk voor je lichaam?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

IberoLax® is een mild laxeermiddel dat mogelijk kan helpen. Verder hebben pruimen en pruimensap van nature een laxerende werking en daarvoor hoef je niet naar de drogist of apotheek!
(Lees meer...)
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding