Wat voor laxeermiddel is het beste om je buik weer op gang te helpen?

Ik had de dokter gebeld. Ik ben al twee weken verstopt tot op het punt dat ik er erg last van krijg. Mijn buik is opgezwollen en ik heb morgenavond een bruilofts”feest”. De dokter had het druk door de Corona en zei dat lichte best een laxeermiddel bij de drogist kon halen. Hij wimpelde me zo af en hing de telefoon op.

Wat voor middel zou ik moeten gebruiken, zodat ik een keer goed naar het toilet kan gaan en zonder opgezwollen buik in mijn jurk kan?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Pieterke
3 jaar geleden
Een goede drogist kan je advies geven. Persoonlijk zou ik meer vertrouwen in de apotheek hebben.
HeerVoldemort
3 jaar geleden
Idem, ik zou ook naar de apotheek gaan. Niet naar de drogist.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Twee liter water drinken en laxerende voeding eten? Laxeermiddelen lijken me niet zo natuurlijk voor je lichaam?

Antwoorden (1)

IberoLax® is een mild laxeermiddel dat mogelijk kan helpen. Verder hebben pruimen en pruimensap van nature een laxerende werking en daarvoor hoef je niet naar de drogist of apotheek!