Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Herkent iemand deze symptomen?

Hallo,
Afgelopen 7 maanden val ik steeds vaker flauw. Het begon allemaal met eens per week, hiermee naar de huisarts geweest en die zei dat het door mn leeftijd komt (ik ben 17). Ondertussen is het veranderd naar 3x per dag op de grond liggen en buiten bewustzijn... had laatst dat ik ook m’n armen en benen bijna niet meer voelde tijdens werk. De hele dag door ben ik super duizelig en kan ik eigenlijk niks. Huisarts vind het niet bijzonder of gek en doet er niks mee... iemand tips of iemand die het herkend?

Weet jij het antwoord?

/2500

Kom je misschien ijzer te kort? Ik vind het wel ernstig. Wat een rare reactie van jouw huisarts. Ga zeker langs bij een andere dokter. Het moet erg vervelend zijn om zo vaak duizelig te moeten zijn.

Bronnen:
https://www.mijngezondheid.belgie.be/#/

Misschien eens een hersenfilm ECG met je huisarts bespreken.. Laat je niet afschepen met een middeltje. hoe is je dag en nacht ritme? slaap je goed en gebruik je geen rotzooi?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100