Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Pijn op (warm) voorhoofd en boven de ogen; wat kan dit zijn?

Ondertussen al bijna een week last van. Het is niet mega erg, maar af en toe vervelend. Op sommige momenten krijg ik het ook heel warm (voor misschien 2 minuten), een soort opvlieger kan ik het niet echt noemen omdat ik daar nog niet echt oud genoeg voor ben haha (19, mannelijk).

Enige ideeën?
Goed om nog even toe te voegen: Ik heb hier alleen op en af last van in de avond.
Op het einde van vorige week was dit nog wel de hele dag.
Als ik mijn hoofd scheef hou, verergert de pijn (drukkende pijn) op mijn voorhoofd.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat zou een voorhoofdsholteontsteking kunnen zijn. Ben je hieraan vooraf verkouden geweest? Zoals je al merkt gaat het vanzelf weer over. Alleen als de klachten langer dan twee weken aanhouden is het verstandig de huisarts te consulteren.
(Lees meer...)
Amadea
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Zelf ben ik niet verkouden geweest. Ik heb wel al maanden last van mijn neus waar ik wel langs voor ben geweest bij de huisarts.

Andere antwoorden (1)

Heeft u misschien ook last van het felle licht dan, dan zou het migraine kunnen zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding