Mijn hand maakt een knak geluid bij een zwaai beweging, is dit normaal of moet ik terug naar de huisarts?

Jaren geleden (1/2) ben ik gevallen van een hoverboard en viel ik op mijn armen en pols. Ben er mee naar de huisarts gegaan en druk verband op gedaan. Na een paar dagen verband eraf. Maar als ik een zwaai beweging maak knakt mijn pols en voel ik dit een klein beetje. Is dit normaal of moet ik terug gaan naar de huisarts

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.4K
Seth1
3 jaar geleden
Ik zal voor de zekerheid toch even gaan, kost niks en het kan niks kwaad.

Antwoorden (1)

Zelf heb ik dit in bij mijn elleboog, ook bij een draar beweging voel ik een knak, zelf zou ik niet precies weten wat het is, maar het komt soms voor als je iets breekt. ik heb mij wijs laten maken dat het een pees is die over mijn boot heen schiet. Een dokter of huisarts zal het vast uit kunnen leggen maar ik heb er zelf niet veel last van.
draai*
Toegevoegd op 03 juli 2020 14:18: tekst