Moet ik iets doen aan mijn voorhuid?

Hallo, ik ben 16. Ik heb een paar weken terug voor de eerst geprobeerd mijn voorhuid naar achter te trekken, ik heb er eerder nooit aan gedacht. De top van mijn eikel is gevoelig bij het aanraken en het naar achter trekken van de voorhuid doet een beetje pijn en kost moeite (met aftrekken doet mijn eikel of penis niet pijn). Ik zag ook dat er viezigheid bij de rand van mijn eikel zat (geel en een beetje structuur), toen ik probeerde die viezigheid weg te halen deed mijn eikel pijn (een deel heb ik weg gehaald). Is het erg dat ik op zo een late leeftijd pas heb geprobeerd mijn voorhuid naar achter te trekken en wat moet ik doen een mijn gevoelige eikel en voorhuid?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Het klink als een beetje smegma, onsmakelijk maar onschuldig.
Ga een keer in bad, goed laten weken, voorzichtig voorhuid naar achteren halen. Helpt dit niet, ga een keer naar de huisarts om te kijken of het een schimmel is.