moet ik een operatie doen bij een ingezakte wervel?

Dus gisteren ik een vriend opgetild op mijn rug. Toen ik dat heb gedaan voelde ik iets kraken in de rechterkant van mijn rug. Ik had beetje pijn maar dat voelde ik niet zo erg. Toen ik thuis kwam deed de pijn erger en erger ik trilde in mijn benen en ik ging liggen in bed. (Als ik in bed lig verminderd de pijn)
als ik probeer recht te staan dan kan ik mijn rug niet bewegen en het doet pijn als ik op mij linkervoet stap. Ik heb dit op google opgezocht wat het zou kunnen zijn en ik denk dat ik een ingezakte rugwervel heb. Maar om dat te behandelen moet ik dan een operatie gaan doen of kan ik gewoon in bed liggen en uitrusten en gewoon pijnstillers nemen ??

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.5K
ronron1212
3 jaar geleden
Naar je huisarts die kan je onderzoeken en eventueel door verwijzen wij kunnen dat hier vandaan niet zien.
Ritsuka
3 jaar geleden
Ga eerst naar de huisarts ipv Google raadplegen
Pieterke
3 jaar geleden
Raadpleeg nooit Google bij kwalen en ziektes, daar krijg je meestal alleen maar de ergste dingen te lezen maar neem z.s.m. contact op met je huisarts.

Antwoorden (1)

ga niet googlen als je ergens in je lijf iets voelt, Bij google is een keer hoesten nooit een gewone verkoudheid maar minimaal longontsteking, of tegenwoordig corona.
Doe gewoon een paar dagen niet te gekke dingen, als het erger wordt bel je de HAP en anders dinsdagmorgen je huisarts