Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Wat is dat witte spul bij mijn vagina?

Hai, een beetje een vies onderwerp misschien maar ik wil graag hulp! Ik heb sinds een jaar nu ongeveer witte afscheiding bij mijn vagina. Ik heb het elke dag. Het is korrelig en wit/geel van kleur en het ruikt niet lekker. Zodra ik afveeg na t plassen zit het ook aan het toillet papier en eigenlijk overal verspreid over mijn vagina. Ik probeer het bij elk toilletbezoek zo veel mogelijk weg te halen met toilletpapier, maar het zit er het volgende toilletbezoek weer.
Ik dacht altijd dat het vanuit de vagina kwam, maar nu ben ik ongesteld en heb ik een tampon in en nog steeds al die afscheiding... is er iemsnd die dit ook heeft of iemand die er vanaf weet en mij kan vertellen wat het is en wat ik ermee aan moet. Hoe kom ik hier vanaf!?

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100